Jak to napisać? Jak dotrzeć do klienta? Kto jest moim klientem? Jak się zareklamować? Nie znam się na tym… Czy trzy posty w tygodniu wystarczą? Czy muszę dodawać call to action? Nie umiem się wyróżnić… Co jest moim wyróżnikiem? Co zrobić, by klient kupił? Czy muszę dawać gratisy i promki? Co to jest ten cały storytelling i jak on się ma do mojej branży? Jak w tym wszystkim być sobą? Jak to napisać? Jak dotrzeć? Jak sprzedać? Jak?

 

W tym całym chaosie pytań odpowiedz tylko na jedno: komunikujesz się po swojemu, czy po cudzemu?

Komunikuj się po Twojemu. Tak będzie najlepiej, ponieważ Twój klient, tak samo jak produkt, słowa czy wybrane kolory, jest już Twój. Tylko daj mu się rozpoznać.  

 

Zapraszam Cię na Festiwal Kobiecej Komunikacji w Biznesie

 

Każda z nas, twórczyń, może sama napisać definicję spójnej i skutecznej komunikacji biznesowej. Nie tylko może, ale i powinna, ponieważ nie ma jednego wzoru określającego, jak się komunikować, by sprzedawać. Jedyna sugestia: autentyczność. Spójrz na siebie i zapamiętaj nasze słowa: jesteś już przygotowana

Twoja komunikacja biznesowa jest… Twoja. Tak samo jak Twoja opowieść, Twój klient, Twoje słowa, Twoje pieniądze, Twój głos, Twój produkt, Twoje usługi, Twój talent, Twoje miejsce w sieci, Twój styl komunikacji.

 

To wszystko już masz, więc jesteś już przygotowana, by być w biznesie. 

Nie potrzebujesz pozwolenia, certyfikatu z ładnej ramie, kolejnego zaliczonego szkolenia ani pochwały od kogoś, kto według Ciebie radzi sobie w komunikacji lepiej (albo wygląda, jakby radził sobie lepiej!).

Potrzebujesz kierunku, ułożenia tego wszystkiego, co jest Twoje, w spójny rytm. Wyróżnić to, co jest Twoje, od tego, co tylko wydaje się być Ci bliskie. 

 

Musisz też wiedzieć, że…

Sama strategia nie wystarczy.

Sama komunikacja nie wystarczy.

Sama opowieść nie wystarczy.

Sam profil na Instagramie nie wystarczy.

Same piękne zdjęcia i najbardziej chwytliwe hasła nie wystarczą.

Sama koncepcja nie wystarczy.

Sama znajomość idealnego klienta nie wystarczy.

Sama wiedza nie wystarczy.

 

Ty wystarczysz.

Masz wszystko, czego potrzebujesz.

Jesteś JUŻ przygotowana.

Masz już wszystko.

Teraz tylko zacznij, by w końcu wykorzystać to, co już masz. 

 

Odkryj z nami rytm, w którym spójnie zagrają słowa, oferta, potrzeby klienta i Twój cel.  

 

Co dostaniesz na Festiwalu?

+ wewnętrzną pewność, że w autentyczności siła i że prawdziwa Ty to wielki zasób Twojego biznesu, to kluczowy element Twojej marki osobistej,

+ wiedzę, czym jest kontent, czym może być, jak może wyglądać i co zawierać, by trafić do Klientów,

+ narzędzia, które wesprą Cię w rozwijaniu marki osobistej,

+ przestrzeń do stworzenia szkicu strategii organicznej narracji na IG

+ przykłady, jak to, kim jesteś i co umiesz, przekuć w zasoby Twojej marki

+ wiedzę, jak budować komunikację biznesową

 

 

Twoje Przewodniczki na Festiwalu:

Monika Pryśko >> Ekspertka od tekstów i budowania wizerunku marek osobistych. Autorka książek i strateżka komunikacji online. Wie, jak robić autentyczny kontent w biznesie.

Lena Klejc >> Specjalistka od Opowieści i świadomej komunikacji biznesowej, twórczyni takich nurtów jak deep copywriting i deep storytelling. Układa kontent jak origami.